18 comments on “zdenotim album (Premonstrate church)

  1. To bolo schvalne lebo sa mi pacili tie odrazy na lampe. Mam aj inu, presne tak ako to popisujes s dvoma vezami.A hlavne je to fotene mobilom, co znamena ked je dobre svetlo moze byt aj dobra "mobilna" fotka 😎

  2. Originally posted by zdenotim:

    To bolo schvalne lebo sa mi pacili tie odrazy na lampe.

    :doh: tak to mě zmátl popisek :p 😆 Originally posted by zdenotim:

    A hlavne je to fotene mobilom

    však z méblu jsou dobrý fotky… 😀

  3. Pěkné líbí se mi to! :up:p.s. Jen mi trochu vadí ta lampa že stíní te druhé věži ale to je takovej detail… :cheers:

  4. I think Michal is right :p I understand you were after reflections on the lamp glasses but now the lamp hides the church a little. One step left and it would have been better 😉

  5. Google translator is great thing. 😀 Originally posted by serola:

    I think Michal is right

    I know, i have still something to learn about composition and other things. Michal gives me always good feedback. :happy:

  6. Originally posted by zdenotim:

    Michal gives me always good feedback.

    And for me 🙂 Thanks Michal! :cheers:

  7. A teraz jedna uplne odborna otazka k veci 😀 Ta a Ty si z Kosic? Ci? Krasna fotka.

  8. Originally posted by monli:

    Ta a Ty si z Kosic? Ci?

    No, byvam tu aj pracujem, ale z Kosic nie som. 😉 😆

  9. Jasne.Ja som prakticky nedaleko z Revucej,ale este som Kosice nikdy nevidela,hoci tu zijem 10rokov,inak som made in Nove Zamky 😀

  10. Originally posted by monli:

    A teraz jedna uplne odborna otazka k veci Ta a Ty si z Kosic?

    :doh:

  11. Originally posted by serola:

    I think Michal is right

    :eyes: 😆 :yes: Sami speaks Czech 😎

  12. 😀 No tam som este nejazdila,uz by som sa tam rada vybrala 😀 Ked som tam zila tak som este len na bicykli jazdievala 😀

  13. Dakujeeem 😀 Hadam sa potom aj odvazim a pustim jazdu tym smerom 😀 Zatial som mojim Opelikom brazdila len smer Roznava a spat 😀

Leave a Reply

